Zwroty i wymiana

.  Sklep internetowy retrostacja.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2.  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

3.  Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy uzupełnić formularz (do pobrania poniżej lub załączony do przesyłki) i dołączyć go do odsyłanego towaru. Towar należy odesłać na adres: BR Studio Piotr Wąsowski , ul. V Poprzeczna 5, 04-611 Warszawa  Do przesyłki należy załączyć paragon sprzedaży.

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

5.  Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona niezwłocznie, nie później niż do 14 dni kalendarzowych.

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

9. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.